غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

لوس شده ام

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۱۳ ب.ظ

 

نمیدونم چرا اینروزا انقدر لوس و دل نازک و حساس شدم 

شدم مث یه دختر فسقلیه بچه ننه که اشکش دم مشکشه 

اشکام راحت میان پایین

با فکر کردن بهت 

با خوندن پیام هات 

با یاداوری خاطرات قشنگ

با اینکه هیچکدومش تلخ و بد نیست 

با اینکه همه خاطرات و لحظه هام با تو پر بوده از عشق و شادی 

اما نمیدونم چرا انقده من بد شدم 

چرا انقده من لوس شدم

عاخه میدونی تو عزیزترینمی 

تو جونمی

ندارمت 

دلم میگیره از این زمونه از این اوضاع و احوال 

اگه اینجور شه 

اگه اونجور شه

میدونم بهت قول دادم فکر و خیال بیخود نکنم 

میدونم قول دادم ناراحتی نکنم 

ببخش سر قولم نیستم 

آخه تو تنها عشق منی عشق همه زندگیم 

چطور آروم باشم وقتی نمیبینمت 

ای خدا 

نگهدارش باش سالم و سلامت و شاد 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۳۰
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی