غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بد شده ام

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۴۴ ب.ظ

چطور میشه که یه آدم از خوشحالی چند نفر ناراحت میشه 

چی به سر خودش و خلق و خوش میاد که خنده ها و جمع بودنای چند نفره حالشو بد میکنه ؟

چی به سر باورهاش میاد که راست و درست بودن همه حرفا براش مبهم و گنگ میشه؟

چی میشه که روحش سیاه و کدر میشه؟

چی باعث بداخلاقی و بیشعوریش میشه؟

چرا نفهم میشه و کور؟

چرا فراموشکار و قدر نشناس میشه؟

چرا چرا چرا 

چرا خنده های یه جمع چند نفره نباید شادش کنه؟

هووم؟

من چرا انقدر بد شدم؟

چرا انقدر فکر و خیال بیخود و غمناک میکنم؟

چرا نمیتونم از شادی آدم ها شاد باشم ؟

چرا وقتی شادن اشک میریزم ؟

خدایا چی به سر من اومده؟؟؟

رهام نکن

خوبم کن

****اینا همه حرف های ذهن آشفته من امروز صبح از ساعتای ۱۰،۱۱ تا ظهر بود 

اما الان خوبم 

الان میفهمم 

درک میکنم 

از بیشعوریم به نسبت زیادی کاسته شده😆

باشد که رستگار شویم 

البته این نکته رو هم بگم ها 

حال من خوب است اما 

با تو عالی تر میشم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۳۱
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی