غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

عشقم1

دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۴۱ ب.ظ

اینــکه عـــشقم چـــرا خودش نمیاد اینجــا بنویسه

والا منم نمی دونم

ولی تصمیم گرفتم من یه سری از اونا رو بنویسم

الـــبته با حفظ و رعایت تمامی حقوق

خب عشقم؟


این چند وقت حس های خوبو برای اولین بار با تو داشتم

برای اولین بار فهمیدم که دوس دارم هرچی دارم بدم

تا یه شب رویایی واست بسازم

دلم به دل تو خوشه

نگاهـــم به خنده تو

دوستت دارم

می خـــواهمت

بمـــان تا دنـــیا را به پایت بریزم

دنیـــــا کم است

قلـــبم را به پایت می ریزم

با نم نم اشک چشـــمان مشـــتاقم

کم کم

کم کمک

عشقم را به تو نخواهم داد

بلکه تمــــامی آن را

یک جـــــا

به پای چشـــمه  پر مهــــرت سرازیر خواهم داشت

عـــاشق عـــاشق شدنت بودم

آری

می بالم به خودم که همچون تویی، مرا عشق خود می داند

ای هستیه من

می ستایمت

تا بیـــکران عـــاشقی

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۵
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی