غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

عشقم 3

شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۵۹ ب.ظ


تازه داره میاد

حقیقی شدن حس قشنگی که منتظرش بودم

همونی که مدت ها در حسرتش بودم

به فکرش

اما فقط یه حس بود واسم

امشب

برای اولین بار

حس کردم که دارم به اون حس واقعیت می بخشم

و حس کردم که

ممکنه بشه

آره

واقعا ممکنه

تا من

پر بشم از توووووو

آره همینه

هوووورررررااااا

زندکی همین لحظات ناب و بیاد ماندنیشه

زندگی همین امید هاست

و من

بی صبرانه

در انتظار قدووم مبارک تو

به کلبه درویشیه دلم خواهم ماند

عشق ِ من

خدا کند بشوی همه دنیای ِ من

خدا کند بشود آنچه میپندارم

فقط همین یک بار

همین یک لحظه

خدا کند که بشود....

بشنو ای آسمان

بشنو و مرا با خود بر بلندای ِ عشق اسکان دِه

و مرا با دو بال زیبای هستی بخشت

به بوستان کویش ببر

نه یک لحظه

که تا ابـــــــد

بی صدا فریادم را بشنو

با او همسفرم کن

با او که مرحم تمام دردهایم است

با او که

در کنارش میشویم مــــا

یادم بنداز

مخمل عشق را از تن خود در نیارم

می خئاهم تا انتها

در این راه در کنارش بمانم

و ....

من و

تو

این حس خوش

همین الان یهویی 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۰
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی