غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

ایمان

شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۰۳ ب.ظ

خب سلااااااااااام

چقد سلام قشنگه اگه مخاطبش تو باشی 

اول از همه بگم نوشته های امروزم تا قبل این همه مربوط به صبح تو محل کاره

امروز خوب نبودم

حوصله کار رو هم نداشتم هم واس اینکه صبح اونجور که دلم میخواست شروع نشد و هم اینکه انقد امروز خلوت بود و همه مرخصی بودن که من عملا فقط تو فکر و خیال سیر میکردم

واسه همین بیخیال کار شدمو زود اومدم خونه

کلی قدم زدم و فکر کردم 

حالم بهتر بود اما هنوزم خوب خوب نه

اومدمو افتادم به جون اتاقم.اول شروع کردم از کمد کتابام. میدونی یادم نمیاد هیچوقت پیش اومده باشه که برم سراغ کتابا و وسایلم اما خاطرات گذشتمو مرور نکنم. نشستم و همه سالنامه هایی که توشون پر از گذشته های خوب و بدمه رو خوندم گاهی لبخند و گاهی اشک بود که سراغم میومد

اما چیزی که مهم بود این بود که گذشته.حالا خوندنشون حالمو خوب میکنه.

بعد کتابا نوبت میرسه به کشو لباسا

بازش که میکنم یه تیشرت راه راه آبی سورمه ای طوسی نظرمو به خودش جلب میکنه

میکشمش بیرون و یه لبخند گنده میاد رو صورتم و تیشرتو میارم بالا و میچسبونم به صورتم و یه نفس عمیق می کشم و تموووم عطرشو میکشم تو ریه هام

واااای خدای من 

هنوزم عطر روزای خوش و قشنگو داره

هنوزم همون عطر دلنشین و آشنا 

وااااای که منو برد به اون روزای بی نظیر.همینجور نشستم و رفتم دوباره تو رویا رویای بودن با تو رویای روزای شیرین و ناب

نمی دونم چقده که تو رویام چقد گذشته و چجور گذشته

تا اینکه دیدم مامان در اتاقو وا کرده و میگه کجایی؟یه ساعته صدات می کنما

ای بابا تو رویام تنهامون نمی زارنا.

همون رویاهای قشنگ همه ناراحتیامو برد با خودش.

یعنی حتی یادت هم خوبم میکنه.

میدونی امروز به چه نتیجه ای رسیدم؟

اینکه حال خوب یا بد دلت فقط و فقط به خودت بستگی داره.درسته که آدما یا اتفاقات روزگار تاثیر داره تو حال تو اما این تویی که انتخاب میکنی خوب باشی یا بد،هر چقدر تو افکارت منفی و مخرب باشه ،هرچقد آیه یاس باشه حالت بد میشه و در عوض هرچقد افکارت مثبت باشه و سازنده،هر چه قدر آیه امید بخونی حالت خوب و قشنگ میشه.

کار داره که برسه آدم به اینجا اما میدونم که کار نشد نداره. و حالا من خوبم

یه چیز دیگه اینکه من به خدا ایمان دارم.ایمان دارم که هیچوقت بد بنده هاشو نمیخواد،حتی بد بدترین بنده هاش که من باشمو. میدونم خوبی که تو میخوای واقعا خوبیه و چیزی که ما می خوایم ممکنه از نظر ما خوبی باشه. 

حالا من بهت ایمان دارم خدا جونم.میدونم هستی،می دونم میبینی،میدونم هوامو داری

میخوام همه چیو بسپرم بهت.به خود خودت. جوری رقم بزن مثل همیشه،که خیر باشه و خوبی همون خیر و خوبی که تو میخوای و تو میدونی و اگه این خیر و خوبی مطابق میل ما نبود کاری کن که بفهمیم خوبی اینه همینی که تو برامون خواستی.

دیگه وقتی آدم بسپره به تو نگران هیچ چی نیس. و من اصلا نگرانی ندارم 

چون بهت ایمان دارم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۷
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی