غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

فقط به خاطر خود ِ تو

شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۳۹ ب.ظ


می دونم اذیتی

می دونم شرایط خیلی خاصی و شاید سختی داری

می دونم روزایی که سپری می کنی خاصن

و شاید ناراحت باشی و سخت باشه برات

همه اینا رو می دونم

می دونم و چون خیلی زیاد دوست دارم

و نمی تونم ، کاری از دستم بر نمیاد

عذاب می کشم 

و این نتونستنه

نتونستن اینکه تو عزیزترین آدمی که می تونستی تو زندگی داشته باشیو داری

ناراحته و سخته براش

اما هیچ کاری نمی تونی انجام بدی

اینه که باعث می شه ناراحت و عصبی شم

و این ناراحتیم به تو هم منتقل شه و تو رو هم ناراحت تر کنم

ایناست که داغونم می کنه

هی به خودم می گم

نه

نباید ناراحت باشی

حداقل الان نه

یا نفهمه که ناراحتی

اما هنوز موفق نشدم

ببخش منو

واسه اینه که می گم شاید گاهی یکم دوری از من بد نباشه

فقط یکما

بیخیال

 

عــــــاقا

من

تو

رو

خیلی

دوست

می دارم

فهمیدی؟؟

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۷
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی