غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

یه روز خوب دیگه

پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۵۴ ب.ظ

امروز هم یه روز خوووووب و عالی 

یه روز پرعشق و مهربانی

یه روز با اتفاقات خوب 

داشتیم

یه روز خوب با هم،کنار هم،تو یه جای خوب

صبحانه با هم خوردیم.دوباره شرمندم کردی عشق من شما این همه واس من جلوتر از تولدم هدیه دادی بهم این چه کاری بود آخه گل من؟یه فیروزه خوشگل.مرسیی.

ظهرم باهم اومدیم سمت مامان.چند باری هم مسیرو اشتباه رفتیم 😊

راستیییی عشقم خیلی این رنگ بهت میومد

دوست دارم  دلم برات تنگه

بووووس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۳
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی