غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

مرسی به خاطر اینکه نگرانمی

دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۴۴ ب.ظ

عشق نازم مریض شده،از دیروز مسموم شده 

فداش بشم من الهی

امروز به شدت از یه سری همکارا و کاراشون عصبانی بودم.خیلی زیاد اذیت شدم.اصلا ناجور دلم شکسته بود و گرفته بود.

آخر وقت که باهات حرف زدم خوب شدم و آروم. مرسی بخاطر بودنت.کلی باهام حرف زد و نصیحت کرد و راهکارهای اساسی و خوب نشونم داد.مرسی گلی

امروزم روز خوبی نبود اما بودن تو همه بدی ها و حال ناخوشو دور میکنه

انقد حضورت و عشقت عظیمه ،انقد خوبی و مهربونیت زیاده که همه نامهربونیا رو از بین می بره

ممنونم ازت بخاطر خوب بودنت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۷
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی