غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

رسیدن به خواسته های قدیمی نهایت دل خوشیست

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۵۷ ب.ظ

حال دلم خوبه

کنار تو، همراه تو بدی معنا نداره

می دونی داشتم فکر می کردم

یوقتایی هست که تو سال ها یه چیزاییو خواستی و دوست داشتی به یه چیزایی می رسیدی و تو ذهنت بوده

اما نشده و نرسیدی

و کم کم فراموشش کردی

بعد مدت های خیلی طولانی یه اتفاقایی میوفته ، یه آدماییو دنیا نشونت میده که تمام اون خواستن های بدست نیومدت میان جلوت

و می بینی که اینی که الان داره اتفاق میوفته سال ها پیش منتظرش بودی و دوست داشتی که بشه

می بینی که این دقیقا همون چیزه، همون فرده

و وقتی بر میگردی به عقب می بینی که همیشه خواسته هات همرات بودن اون ته ته های قلبت اما غبار گرفته بودن و حالا با یه روزنه دوباره و پر قدرت جون گرفتن

یوقتایی میشه که از خودت می پرسی

خدا داره الان بهم حال می ده یا که خدایی ناکرده ضد حال میزنه

تو تهِ تهِ تهِ همه ی خواسته های من بودی

تو سر ِ سر ِ سر ِ همه ی خواسته های من بودی

تو اصلا کلا از اول تا آخر خواسته ها من بودی و چیزای دیگه در کنارش

خدا جونم حال بده مثل همیشه

دوست دارم

 

(امروز و دیروز روز خوبی بود.البته دیروز یکم سر کار جنگ اعصاب داشتم اما بعدش تا الان خدا رو شکر خوب بوده )

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۹
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی