غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

ممنونم ازت بخاطر بودنت

پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۲۱ ب.ظ


از تو ممنونم که حتی در مواقعی که من نمی خواهم حقیقت را بدانم با من صادق هستی

تو مرا سر حال می آوری. از تو ممنونم

از تو ممنونم که برای من همان قدر خاص هستی که من برای تو و هر دو از خاص بودن دیگری لذت می بریم

از تو ممنونم که هیچ خودخواهی در وجودت نیست.

از تو ممنونم که می دانی چه زمان هایی از چه مسائلی آزرده می شوم و می دانی که برای کم کردن ناراحتی ام چه کاری باید انجام بدهی

از تو ممنونم که به من فکر می کنی

از تو ممنونم که مرا قضاوت نمی کنی

از تو ممنونم که حتی در مواقعی که از هم دور هستیم دوست واقعی من هستی

از تو ممنونم که در زمان های ناخوشی و خوشی با من هستی

از تو به خاطر همه خاطرات خوشی که داریم ممنونم

از تو ممنونم که به من اعتقاد داری و وقتی متحیر و سرگردان هستم من را دلگرم می کنی

از تو ممنونم که مرا خالصانه دوست می داری گویی که از خویشاوندان تو هستم

از تو ممنونم که من را بخشیدی و اجازه دادی دلیل کارهایم را برای تو بگویم

از تو بخاطر همه سفر های پر از شادی و خاطره، با هم بودن ها و صحبت های خصوصی و صمیمیمان ممنونم

از تو ممنونم که مرا از حصار خود بیرون آوردی

از تو بخاطر خودت ممنونم

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۳۰
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی