غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

چهارمین ماه آشنایی

چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۰۷ ب.ظ


دو رو برم پُر ِ از کاغذ و کتاب

پُر ِ از کاغذایی که توش یه جوری ، یه اثری از تو هست

همه اینا منو برد با خودش به 3، 4 ماه پیش

بُرد به اون یه ماه رویایی که دیگه هیچوقت بر نمی گرده

آخ که اگه بدونی چقدر دلم می خوادت

اونقدر دلتنگتم که دوست دارم از خاطره هام بکشمت بیرون و محکم بغلت کنم و خودمو تو بغلت گُم کنم

طفلی دلم

می دونی یاد چی افتادم؟

یاد اولین باری که بعد کلاسا رفتیم بیرون و همین که سوار ماشین شدم

با اون چشای براقت زل زده بودی بهمو گفتی

قبول داری خیلی به هم میایم

دلم تنگه اون روزاست

تنگ برای داشتن تو

یه چیزی تو گلومه که داره خفم می کنه

یه بغض گنده

چشامم دلشون برای دیدن روی ماهت تنگ شدن و

می بارن

فردا چهارمین ماه گرد آشناییمونه

چهارمین ماه ِ عاشقیمون مبارک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۳
غریب آشنا

نظرات  (۱)

سلام سلام دوباره اومدم ولی تو یه بارم نیومدی وب خیلی خوبی دارین هم وبتون هم قالبتون خییییلی قشنگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی