غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

:(((

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۳۲ ق.ظ


بدون که ذره ای ناراحت نیستم ازت

ذره ای در درست بودن این کار شکی ندارم

ذره ای دلگیر نیستم از تو

ذره ای از عشقم بهت کم نشده

هیچی ِ هیچی

ناراحت هستم اما نه از تو، نه از تصمیمت،

ولش کن

می دونی که آرزوی همیشگیم

دعای همیشگیم

شادی، خوشحالی، موفقیت، خوشبختی و پیشرفت تو بوده و هست

هنوزم هست

تا آخر عمرمم خواهد بود

حضورم باید کمرنگ تر باشه

دیگه تو این وبلاگ چیزی تمی نویسم

چون چیز شادی نخواهد بود

چون نمی خوام صدای دلمو بشنوی

می نویسم برای خودم

البته یه وقتایی یه وقتای خاصی میام و می نویسم حتما

دوست داشتم

دوست دارم

و دوستت دارم تا آخر ِ دنیا

شاد باشی عزیز دلم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۲
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی