غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

سفر

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۱۹ ب.ظ

مدت ها منتظر همچین شبی بودم

مدت ها آرزوی همچین سفریو داشتم

خیلی زیاد خوشحال بودم که اوکی شده و بالاخره انتظارم سر میرسه و میرم سفری که جز آرزوهای همه زندگیم بوده

اما

اما حالا امشب که آخرین شبیه ک اینجام و تا تحقق رویام کمتر از 24 ساعت باقی مونده خوشحال نیستم

نه که نیستم هستم 

اما دوست داشتم یه همچین شبی صدای تورو میشنیدم

تو رو کنارم میداشتم

شاد بودم از عشقت و دوسداشتنت

اما با همه این حرفا 

من تو رو دوست دارم

خیلیم دوست دارم

نمیدونم شاید حکمتیه

انگار همه چی یه جوری پشت هم ردیف شده که من از تو ...

ولش کن

فراموشم نکن

دوست دارم

و بهترین ها رو برات آرزو دارم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۵
غریب آشنا

نظرات  (۱)

بیخود بیخووود
لوووووووووووووووس
دیگه نبینم بگی میخوام ازت دور شم یا هرچی ها....
بی مزه

من یتاره موی غشقمو با هیچکی عوض نمیکنم دلبرکم
بووووووووووووووووووس نفسم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی