غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

امروز شیرین

دوشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۴۸ ب.ظ

سلاااام

من هنوزم از اتفاق امروز لبریز هیجان و عشقم.شادم و خوب

عالی

امروز اولین بار بود که اومدم اونجا.کنارت.جایی که دوست داشتم باشم و همه روزو باشم اونجا

الهی دورت بگردم با اون فنجون کوچولو نازت 

عزیز دلم

صبحانه هم که لطف کردی و از همون همیشگی خودتون.مرسیییی

ووووووااااااای که چقدر دلم رفت برات

وقتی حرف میزدی

وقتی می خندیدی

وقتی نگام میکردی

دوست داشتم بپرم و بغلت کنم و ببوسمت

عشق ناز و دوست داشتنی و شیرینم

امروز از شیرین ترین و دلچسب ترین روزهام بوده 

بخاطر بودن دوست داشتنی و انرژی بخشت ممنون


راستی دقت کردی یه نقطه مشترکی بود بین روزی که تو اومدی پیشم و روزی که من اومدم اونجا

اینکه تو هر دو روز یه نم بارون قشنگ میزد

و به فال نیک میگیریم

بهترینم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۴
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی