غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

حرف های شهربانو

دوشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰ ب.ظ


ازم خواستی که حرف های شهربانو رو  اینجا بنویسم

چشـــم

 

خب

حرفشو اینجور شروع کرد

-چقدر قبولش داری؟ گفتم: خیلی

-گفت:به نظر خودت چند درصد احتمال داره  اوکی شه؟

- نگاش کردم و گفتم اومدم شما بهم بگی دیگه

بعد یهو یه لبخند زد و گفت اینا میگن 50 ، 50

گفت 50% ممکنه بشه و 50% هم ممکنه نشه

می گفت من از خودم نمی گم چون نمیخوام دروغ بگم یا امیدوارت کنم یا نا امید

خیلی موقع ها هست که دقیق میگن خیلی وقتام مثل الان 50 ، 50 می گن، که آیا بشه آیا نشه

بعدشم گفت تا خدا چیزی رو نخواد هیچ اتفاقی نمیوفته

راجع بهت گفت:پسر خوبیه

گفتم بله میدونم

گفت:اخلاقش خوبه، با محبته ، مهربونه

بعدش گفت فقط گاهی تو خونه زود عصبانی می شه گفت کار تو خونه یعنی کمک کردن تو خونه اگه به میلش باشه انجام میده خیلیم خوب

امـــا اگه به میلش نباشه یه لیوان آب هم باید بدی دستش

بعدش گفت ولی تو از پسش بر میای با تو اینجور نیست که به زور و بی میل کاری کنه

گفت یکم حرف اطرافیان روش تأثیر میزاره

خیلی به حرف این و اون اهمیت میده

گفت دنبال پول درآوردنه اونم نه کم بلکه زیاد، دنبال ِ ثروت زیاده( عزیز دلم عشق ما بالاترین ثروته، مگه نه؟!!:) )

بهم گفت که بهت بگم اینا خوبه ولی یکم قانع باش

بعدم که اسمتو پرسید گفت تو از آبی

من هم جزالنساء

گفتش طاالع تو، یعنی ستارت کنار ستاره یه جوزایی( یعنی من:) ) خیلی خیلی خوبه

گفتش ازدواج آب و جوزا یعنی مثل من و تو خیلی خیلی خوبه و دوتا دوست و همراهن از هر نظر پشت همن

دیگه گفتش کنار یه بادی زندگیت 50 ، 50 ولی کنار یه آبی اصلا خوب نیست واست دو تا آبی کنار هم جور در نمیان

گفتش:خدا وقتی خطبه عقد بین دختر و پسر خونده میشه ستاره دوتاشونو میاره و منار هم میزاره حالا اگه اون دوتا ستاره تو آسمون کنار هم باشن و با هم دوست باشن این دوتا هم زندگیشون دوستانه و قشنگ میشه

راجع به کمردردتم گفت

یه چیز دیگه

همش میگفت خداکنه اون جوری بشه که ما میخوایم

بهم گفت فقط از خدا بخواه

اونه که همه چیو میتونه اونجوری کنه که دلت میخواد فقط اونه که می تونه همه کاری کنه

خداکنه که بشه

گفت منم برات دعا می کنم که بشه

بعدش گفت ولی دل نبند که اذیت نشی

یکی نبود بگه کجای کاری دل نمونده که ببندم یا نبندم، تازشم دل که سهله من عقلمم دادم رفت

گلی هم راجع به نماز خوندن و گناه نکردن گفت

بهم گفت بهت بگم لباس سفید و آبی بپوشی

راجع به کت آبیت هم گفت

گفتش میدونم پیدا کردن یکی که همه جوره بهت بخوره سخته ولی دل نبند

پرسیدم ما به هم میخوریم؟

کفت آره خیلی

گفت شما بهترین تو طالع همید

از خدا بخواید

فقط از خدا

بهم گفت زندگی و ازدواج خیلی مهمه و باید حواستو خیلی جمع کنی لباس نیست که بگی نمیخوام و عوضش کنی

کفت خدا تو خیلی از سوره هاش راجع بع مهر و عشق و علاقه بنده هاش صحبت کرده

ولی از اونور سوره طلاقم آورده

باید خودت درست انتخاب کنی

تو زندگی قناعت کنی

غرور نداشته باشی

صداقت داشته باشی تا همیشه باهم دوست و رفیق بمونید

خلاصه که همینا

آخر آخرش آقـــــا ما شدیدا ارادت داریم خدمت شما

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۴
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی