غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

خوشحالم که خوشحالی

چهارشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۳۹ ب.ظ


خوشحالم

از خوشحالی ِ تو

نمیدونم چرا ولی میدونم که این روزا خداروشکر خوشحالی و شاد

با تمام وجودم حس می کنم که شادی

خیلی خیلی خیلی از اینکه شادی و سرحال خوشحالم

آرزوی همیشگیم و خواست همیشگیم از خدا شادی ِ تو بوده و هست

امروز از کلاس بر میگشتم (از اون کلاس با اون اتفاقاتش) تو راه به تو فکر می کردم ، به اینکه الان داری چیکار می کنی؟ به اینکه الان تو این لحظه به منم فکر می کنی یا نه؟ به اینکه کاش بشه که بودی و حرف میشد بزنم الان باهات.یعنی باورت نمیشه باورم نمیشه که بین خواستم تا زنگ زدن تو کمتر از 5 دقیقه  طول کشید.

انتظارشم نداشتم که تو اون زمان تماس بگیری.

می دونی همین دلیل های کوچولو از نظر من خیلیم بزرگن اینا همه دلیل اینه که خوشحال باشی که یکی قلبش واسه تو می زنه و قلب تو واسه اون

اینکه دلت بهش نزدیکه

اینکه حست باهاش یکیه

اینکه باهاش تله پاتی داری

اینا خوبن و قشنگ برای من

امروز این شکوفه های بهار نارنج رو جمع کردم و این ریسه رو برای تو درست کردم فقط امیدوارم بشه که بهت زودی برسونم. تا اتاقت پر بشه از عطر خوش بهار

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۶
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی