غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

و گاهی نا امید می شوم

دوشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۰۰ ب.ظ

زندگی منم شبیه زندگی خیلی های دیگست

روزای سخت و تلخ و پر از نا امیدی

و

روزای شاد و شیرین وپر از امید

هم روزایی بوده که اشک ریختم وغصه خوردم

و هم روزایی بوده که پر بوده از شادی و خنده

یه روزایی انقدر نا امید بودم از تموم نشدن روزای بد

روزایی هم پر بودم از امید، امید به اومدن روزای عالی

و من، حالا، اینجا ، نمیدونم روزای خوبی رو دارم میگذرونم یا روزای بد

دلم همیشه تو رو می خواسته و میخواد

اما حالا

حالایی که پیدا شدی میترسم

میترسم این روزا بعدا بشه برام حسرت

بشه بغض همیشگیم

الان از اون روزایی ِ که ناراحتم و شاید نا امید

البته به لطف خدا، به بودن ِ خدا و به خواستن خوبی ها از طرف خدا شکی ندارم

امـــــا...

تنها کاری که می تونم و با عشق انجامش میدم دعا کردن و خواستن همیشت از خداست

همیشه

اونقدر ازش میخوام که فردا از کم خواستنم ناراحت نباشم

غصه نخورم که چرا یه لحظه حتی یه لحظه کم خواستمت ازش

شاید خواست و شد

شایدم نخواست و ...

روزها می گذرن

چطور گذشتنشونه که مهمه

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۳۱
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی