غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

باور

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۱۲ ب.ظ

باور...

باور ...

باور...

باور دارم که خدا حواسش به همه هست

باور دارم که دلم تنها با حضور تو گرم میشود

باور دارم روزی جایی در روزگاری من کنار تو بوده ام

باور دارم سرشت من و تو یکیست

باور دارم ستاره های ما یکیست

باور دارم روح من و تو یکیست

باور دارم من و تو جایی با هم بوده ایم 

باور دارم عشق من و تو واقعیست 

باور دارم خداوند بهترین و خیرخواه ترین است

باورهایم را باور دارم

اما...

اما چه کنم که دلم 

که قلبم

که روحم 

که تمام آمال وآرزوهایم

جایی میان بازوانت

میان عشقت 

میان خواستن همیشگیت

جا مانده است


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۸
غریب آشنا

نظرات  (۱)

ارائه قالب های حرفه ای ریسپانسیو واکنشگرا برای وبلگ
قالب های مذهبی، هنری، عاشقانه، عمومی، ورزشی، پزشکی، طبیعت
ناک وب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی