غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

ساده سخت

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴ ب.ظ

میدانم 

از رها کردن نباید ترسید

باور دارم 

هیچکس نمیتواند چیزی که مال من است را از من بگیرد

و تمام دنیا نمیتواند چیزی که مال من نیست را برایم حفظ کند

همه چیز ساده است

زندگی

عشق

دوست داشتن

عادت کردن 

رفتن

آمدن

اما چیزی که ساده نیست باور این ساده بودن هاست

در حسرت گذشته ماندن چیزی جز از دست دادن امروز نیست

میدانم و باور دارم 

اما

از رها کردن تو میترسم

از ابنکه تو مال من نیستی و تمام دنیا هم نمیتواند تو را نگاه دارد

در حسرت گذشته ماندن برایم همیشگیست 

اگر تو در گذشته ام باشی و در آینده ام ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۸
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی