غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

تو برای من، بالاتر از همه ای

دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۲۸ ب.ظ

دلم میخواد همه عالم و آدم بدونن تو عشق منی

دلم میخواد به همه نشونت بدم

دلم میخواد همه بدونن که هیشکی تو این دنیا نخواهد بود که بیشتر از من دوست داشته باشه

دلم فقط تو رو میخواد

حتی اگه هیچکی نباشه

حتی اگه هیچی نباشه

تو برای من تمام آدم ها و تمام چیزهای خوبی

دلم انقدر غصه داره 

انقد ریختم غصه ها رو توش که....

شدم یه غمگین

یه ادم بی احساس

یه ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۲
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی