غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

تنها عشق

جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۲۵ ب.ظ

سلام نفسم

خسته نباشی

میدونم خسته ای این روزا

منم خسته ام و دلتنگ

دلتنگتم خیلی زیاد

این روزا سرمو گرم میکنم با آدمای مختلف و کارای زیاد

فقط بخاطر اینکه یه لحظه درد نداشتنتو فراموش کنم 

فقط و فقط واس خاطر این اومدم بنویسم که گفتی انتظار داری وقتی میای اینجا نوشته باشم تا بخونی

امروز اولین جمعه ای بود که دوتایی پیش هم بودیم اونم سر کار

میدونی عشقم

قلبم درد میکنه 

وقتی میگم بهت دلم تنگته 

گریم میگیره

و تو با تماااام احساست 

باتمام عشقت

از ناراحتی من ناراحت میشی و میگی ناراحتی نکنیا

من هستم،نگران نباشیا،درستش میکنم 

اونوقت میدونی چه حالی میشم

دلم میخواد از جا کنده شه

به خدا میگم 

خدااایا میبینی یکی هست که با ناراحتی من ناراحت میشه و با خوشحالیم خوشحال

یکی که دلش میگیره از دلتنگی من 

و البته من از دلتنگی و ناراحتی اون 

چرا پس نمیخوای؟

چرا پس نخواستی؟

چرا اینجوری خواستی؟

هوووم؟؟؟؟

این روزا انقدر دلتنگیت زیاد شده که تمام حجم قلبمو پر کرده و اصلا نمیزاره ک دختر شاد و سرزنده باشم

مثل اون دختری که وقتی میشم که تو کنارمی

سریع بغضم میگیره و گریه میکنم

لوسم دیگه

میدونم

ولش کن 

میدونم خیلی دوسم داری 

و این درد داره برام

درد بزرگ

میفهمی حالمو؟؟

دوست دارم عشقم

تو تنها عشق منی

فقط من 

و تنها عشق من هم میمونی

تنها عشق من

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۶
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی