غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

تا 9 شب

دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۴ ب.ظ

نمیدونم چرا وقتی یکی انقد بهت انرژی میده حتی وقتی نیست جسما کنارت چرا باید دست سرنوشت چیزیو رقم بزنه که دلت غمناک و غصه دار باشه

آخ که هر چی بگم از غم بزرگه دلم بازم کمه

بگذریم

انقدر خوشحال میشم وقتی صداتو میشنوم

وقتی زنگ میزنی،زنگ میزنم، پیام میدی،قربون صدقم میری 

اصلا لبخند جمع ممیشه از رو لبام 

تو عالی هستی برای من بی نظیر

حالم فقط با تو خوبه و عالی و دلم آرومه و شااااد

امروز خیلی خوب بود تو رو داشتم خیلی خووب 

نشستم دارم به جرفای داداش خپلم گوش میدم امروز اولین بارش بوده که کپل خان با دوستش رفتن بیرون خداااا

نانازیا

دوست دارم 

خسته ام و خسته و خسته

تا بعد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۹
غریب آشنا

نظرات  (۱)

سایت بسیار خوبی دارین
9865320.59+54

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی