غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

لطفا زود خوب شو ،مراقب خودت باش

چهارشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۵۷ ب.ظ
این روزا مریض شدی و حال خوبی نداری
منم از حال ناخوش تو گرفته حالم
آخه میدونی که خیلی دوست دارم و سلامتی و شادیت بهترین و چیزای این دنیا برای منه
زودتر خوب شو 
نبودنت اذیت کننده است 
همونقدرم باشی راضیم 
نه که نباشی اصلا
که نداشته باشمت اصلا
وااای که چقدر سخته و اذیت کننده
نه خوشحالم 
نه حوصله کاریو دارم
کاش من اصلا پرستار بودم 
پرستار تو 
جون دلم زود خوب شو 
مراقب خودت باش
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۵
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی