غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

شروع روز

سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۳۱ ب.ظ

شروع روز من با طلوع خورشید نیست

شروع روز من با صدای زنگ ساعت نیست

حتی با صدای مهربان مادرم و دعوتش برای یک چای داغ نیست

نه حتی دیدن روی ماه پدر 

و لبخند زیبای برادر عزیزتر از جان

شروع روز من با نشانی از توست


شروع روز من با پیام سلااام و صبح بخیر توست

شروع روز را برای من به تاخیر نینداز

که در نبود تو آشوب ترین دل،دل من خواهد بود 

و بی قرارترین بدون شک من خواهم بود

قرار بی قراری هایم

روز را سریع تر به ارمغان بیاور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۵
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی