غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

جمعه های بدون تو

جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۵۰ ب.ظ

امکان نداره تعطیلی باشه مخصوصا جمعه هم باشه و حال دلم خوب باشه

اصلا دلگیرن جمعه های بدون تو 

دیگه هوا اینجور بارونیم که باشه دیگه بدتر 

جمعه وقتی خوبه و عالی که دلت خوش باشه دل منم که میدونی فقط با بودن کنار تو و دیدن لبخند توئه که خوش میشه 

دیروز غروب به سرم زد رفتم بیرون بارون نم نم شروع کرد به باریدن راه رفتن و فکر کردم 

راه رفتن و نگاه مردم کردم 

چند نفرشون خوشحالن؟

چند نفرشون یه عشق واقعی رو تجربه کردن؟

چند نفرشون کنار عشقشونن؟

رفتم نشستم زیر بارون 

بارونش عالی بود خیلی آروم و قشنگ 

روحم تازه شد 

یه قهوه سفارش دادم و نشستم رو صندلی های بیرون کافه

هر کی سرش به کار خودش 

یه بچه ای داشت میگفت انگار خدا با اسپری داره رومون آب میپاشه

دیدم دقیقا درست میگه انقدر که این بارون ملیح و دوست داشتنی بود

یادم نمیاد هیچوقت انقدر از بارون لذت برده باشم 

اما دیروز یه روز عالی بود 

نم بارون،بوی خاک،صورت خیس

همه چی قشنگ و دلنشین بود 

فقط جای تو حساااااابی کم بود

امروزم ک تو فکرو خیال بودم که پیام و آهنگی که فرستاده بودی منو از رویا کشوند بیرون 

در عین حال که خوشحال شدم اما یه غمی هم بود که آروم آروم لبخند رو لبمو جمع کرد 

بگذریم 

تو برای من بهترینی 

دوست دارم 

"" باچشماااات

دوباره منو سمت خودتو بکشونو

دستامو 

تو به آغوش گرم خودت برسونووو

منووو آرووووووم کن

هنوزم مثل گذشته عاشقت هستمممممم ""

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۸
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی