غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

کمی خودخواهی

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۳۹ ب.ظ

گاهی وقتا پیش میاد که تو یه چی فکر میکنی و طرف مقابل یه چیز متفاوت

گاهی پیش میاد که تو یه تصمیمی میگیری که از ته قلبت ناراحتی ولی پیش خودت فک میکنی که بهتره که این اتفاق بیوفته یا نیوفته هر چند تو دوست داشتی و داری که اینجور نشه

گاهی با تمام وجودت میخوای اما ناراحتیتو میریزی تو خودت چون فکر میکنی کار درستیه و به نفع کسی که دوسش داری

در واقع تو داری خواست قلبی خودت رو فدای راحتی و خواست اون میکنی 

تا اینجاش خوبه ها 

مشکل از اونجایی پیش میاد که تو در مورد خواست قلبی طرف مقابلت اشتباه کرده باشی 

که مثلا اونم بخواد اما بخاطر اینکه فکر میکنه تو راحت تری یا نمیخوای بگه نمیخوام 

شده داستا امروز ما

گاهیم باید سفت وایستاد رو حرف. فقط باید خودت و حس خوب خودتو دید حتی در مقابل عشقت کمی خودخواهی باید باشه

ولی اینجوری یه چیزایی به هم میخوره اینکه شاید گذشت فراموش شه 

اینکه تحمل اتفاقاتی که باب میلت نیست کم شه 

اینکه رفته رفته خودخواه بشی و توقعت بره بالا و جز خودت چیزی و کسی نبینی

عزیز دل انگیزم 

بینهایت دلم میخواستت و میخوادت

اصلا چند روزه یه جور عجیبیه حسم بهت 

مث حسی که شاید یه مادر به فرزندش داره یا مث حسی که تو به شرکت داری 

دلم حتی با فکر کردن بهت ضعف میره برات 

تو دلم قند آب میشه با یادت 

تماام وجودم گرم میشه از عشقت 

و پر میشم از حس خوووب و ناب 

یه جورایی که بیان کردنی نیست اصلا 

وقتی دیدم پیامتو که برنامه امروز کنسله بنا به این دلیل و این دلیل 

راستش خیلی ناراحت شدم 

2تا سورپرایز داشتم که از صبح روشون فکر کرده بودم 

خوشحاال بودم که میبینمت 

و با این پیامت یهو همه چی رفت و تموم شد 

بعد برای دلداری بخودم گفتم باشه دلت تنگه میدونم دوست داشتی ببینیش میدونم 

اما خودخواه نباش 

میدونی که اگه میتونست حتما میومد 

میدونی که میخوادت و میخواست حالا هم چیزی نشده یه وقت دیگه

اینجوری بود که دلداری دادم و باززز خوشحال شدم و خوابیدم و تو خواب با دلتنگی زیاد تو رو کنار خودم تصور کردم 

بعدشم که تو پیام دادی که خوابمو دیدی و اگه بگی بیا میای 

و نمیدونم چرا خودخواه نشدم و روح خبیث خودخواه و مغرورم بیدار نشد و نگفت که بیا 

میبینمت به زودی 

خیلی زود

ناراحت نباش 

منم نیستم 

گاهی لازمه که رک و صریح صحبت کنیم 

اون موقع هایی که دلمون خیلی زیاد یه چیو میخواد

چون ممکنه طرفمون فکر کنه ما موقعیتمون سخته و یا دلمون نمیخواد او اتفاق فعلا بیوفته

اینجوری میشه که هر دو نفر یه چیو میخواستن ولی جور دیگه ای فکر میکردن 

ازم دلخور نباشیا 

هیچ کسی تو دنیا برام عزیز تر از تو نیست

بودن کنار هیشکی به اندازه بودن کنار تو بهم آرامش و انرژی و شادی نمیده 

میدونم که میدونی 

عاشقتم 

عزیزترینم 




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۳
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی