غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

سخت ترین کار دنیا

شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۰۱ ب.ظ

دلم بارون میخواد 

دلم دریا میخواد 

دلم روزای شاد میخواد

دلم خنده های از ته دل میخواد 

دلم آرامش میخواد 

دلم دلخوشی میخواد 

دلم زندگی میخواد 

همه اینا رو وقتی میخواد ک تو باشی 

تو همه ی اینایی

تو که نباشی 

نه شادی هست 

نه دلخوشی 

نه آرامش 

نه زندگی 

دنیا رو نمیخوام 

هیچی نمیخوام ازش 

اگه فقط تو رو بهم میداد 

حالا که نداده 

دلخورم ازش 

دیگه هر چقدم که بده

کمه 

کافی نیست

راضی نیستم 

تو دنیای من تا ابد یه چیزی کمه 

تا دنیا دنیاست 

خوشحالی باهام قهره 

تا نفس میکشم 

بغض همراهمه 

گذشتن از تو سخت ترین کار دنیاست 

سخت خیلی سخت 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۳۰
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی