غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

پارسال یه همچین وقتی

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۶ ق.ظ

داشتم فک میکردم ما پارسال این موقع کجا بودیم 

اونموقع حالم چجوری بوده 

الان که دلتنگم 

الان که غمگینم 

پارسالم چجور بوده 

رفتم و آرشیوو نگاه کردم 

میدونی کجا بودیم پارسال 

این موقع ؟

دریا 

همون وقتی ک تو راه برگشت جریمه شدیم 

دلم تنگ شده برات 

خیلی زیاد 

بیشتر هم تنگ میشه 

یه چیزی راه گلومو بسته 

فشار میده 

دلگیرم و دلتنگ 

شاید نباید مینوشتم 

نباید خیلی کارا رو کنم 

نیاید خیلی حرفا رو بزنم 

در اینوه همه چی میگذره شکی نیس 

گذشتن که میگذره 

ولی بدون تو سخت میگذره 

دلم یه اتفاق خوب میخواد 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۵
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی