غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

یه روز عشقی

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۰۱ ب.ظ

شروع امروزم با تو بود

با این پیام عالی

" دوست دارم عشق من"

روزم عالی شروع شد با یه قلب عاشق با یه لبخند از ته دل و با یه خیال آسوده از بودن کسی مثل تو کنارم 

یکی که بهترین و بزرگترین و قشنگ ترین احساس دنیا یعنی عشق رو تو چشاش دیدم و با هر لبخند و هر نگاهش عاشق تر شدم 

دوست دارم عشق من 

کاش پایان روزم هم با صدای دلنواز تو باشه 

من همیشه منتظرتم 

منتظر نگاهت

منتظر صدای مهربونت 

منتظرم 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۰
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی