غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بدنیا خوش اومد😊

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۳۲ ب.ظ

کی میدونه امروز چند نفر برای همیشه رفتن از این دنیا

کی میدونه امروز چند نفر چشماشونو برای اولین بار به روی این دنیا باز کردن

کاری به همه اونایی که اومدن ندارم که البته امیدوارم دنیا به کامشون باشه تا ابد 

امااا...

خدا یکی از فرشته های نازشو امروز هدیه کرده به شما 

فرشته کوچولویی که شک ندارم با خودش روزای خوب و قشنگو آورده 

قدمش مبارک باشه براتون 

امیدوارم 20 سال بعد تو همچین شبی ک میشه تولد 20 سالگیش از پا گذاشتن به این دنیا خوشحال باشه و سایه پدرو مادر مهربون و دوست داشتنیش و پدر بزرگ و مادر بزرگ مهربونش و خاله و دایی جون عزیزش همیشه بالا سرش باشه و همیشه جمعتون جمع و دلتون شاد و لبتون خندون باشه 

ساعت 3:30،3:45 اومدم بیمارستان نیومدم داخل همونجا بودم ی چند دقیقه ای و به تو و به فرشته نازتون و به همه دلای خندون و شادی که با تولد نازدونه براتون بوجود اومده فکر کردم و کیف کردم 

که چقدر همین فسقلیه 3،4 کیلویی میتونه  کار بزرگی کنه 

با اومدنش چقد شادی آورده برا همتون حتی من 

چقد امیدواری و زندگی و تلاش با اومدنش همراهش اومده 

نیستم اما دلم اونجاست

دلم کنار توئه 

دست تو رو گرفته و همپای تو خوشحالی میکنه 

شاید اشک بریزه اما خوشحاله 

انشالله سالم و سلامت و شاد و خوشبخت و راضی از زندگی و عاقبت بخیر بشه هم آلوچتون هم همه خونوادتون 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۶
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی