غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

من خوبم

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۵۳ ب.ظ

دیروز و امروز خوشحال بودم 

همش ته دلم امید داشتم به اومدنت اینجا و اوکی شدن کارا 

نمیدونم چراها ولی همش پیش خودم میگفتم اوکی میشه تموم میشه و من فردا با این خبر خوشحال کندده تو غرق شادی میشم 

اینکه چرا نشده چرا نمیشه هعییی بماند 

میدونی چیه ما آدما در مقامی نیستیم که جلوی خدا وایستیم و بگیم چرا من چرا اینجور چرا اونجور 

کسی که دنیا و کهکشانو اداره میکنه برای کاراش دلیل زیاد داره نیازیم نیست به من و تو نشون بده 

اما شک ندارم هوای همه بنده هاشو داره و براشون مهر و عشق و خوبی میخواد 

من خوبم،کنارت نیستم اما فکرو خیالم همیشه پیشته یاد تو همیشه باهامه 

میدونم که تو هم به فکرمی و منو پیش خودت احساس میکنی

اون فرشته نازو که میبوسی از طرف من هم ببوس 

دوست دارم و دوسش دارم خیلی ای جووونم دلم رفت دوباره براش


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۲
غریب آشنا

نظرات  (۱)

۲۲ دی ۹۴ ، ۲۰:۱۱ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
هعی..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی