غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

زود، دیر میشود

جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷ ب.ظ

خیلی وقتا خیلی زود دیر میشه 

قدر لحظه ها رو هم باید دونست 

نمیدونم بهت تا حالا گفتم که من همیشه آرزوی داشتن کسی مثل تو رو داشتم و دارم 

از همه نظر ، همه چیه همه چی دقیقا تو 

یعنی تو آرزوی سالهای دور و دراز من بودی و هستی 

دقیقا تو با همین افکارت با همین کارات با همین پشتکارت با همین مهر و محبتت با همین مهربونیت

همینجور که هستی بدون حتی یه ذره تغییر

تو دقیقا همونی هستی که خواستم و میخوام 

نمیدونم گفته بودمت یا نه 

اما باید بگم خدا رو چه دیدی یوقتی امشب خوابیدم و بیدار نشدم  

گاهی خیلی زود دیر میشه 

قدر لحظه ها رو هم باید دونست 

حرف نگفته، کار نکرده نباید داشت 

باید عشق داد و عشق ورزید 

دوست دارم تا ابد تا همیشه 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۵
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی