غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

می دونی...

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۴۸ ب.ظ

میدونی چقدر این روزا دلتنگتم 

میدونی چقد دوست دارم 

میدونی چندوقته رو در رو حرف نزدیم 

میدونی چند وقته قربون صدقه هم نرفتیم 

میدونی خیلی زیاد دلم دیدن روی ماهتو میخواد 

میدونی چقد لوس شدم 

میدونی چقد جای خالیت آزارم میده 

میدونی چند وقته نگفتم عشقم ، دوست دارم، دلم برات تنگ شده،بغلم کن،بوسم کن 

میدونی چقد حرف دارم 

میدونی چقد دلتنگ عطر و آغوش گرمتم 

میدونی که اشکام این روزا دوباره زودی در میان 

اصلا اینا رو ولش 

میدونی که تموم زندگیمی 

میدونی که حسرت داشتنت داره سخت تر و سخت تر میشه 

😢😢😢😢😢😢😢

دوست دارم عشق همیشگی من 

کاش مال من بودی 

😥😧😢😟❤

اینا و کلی میدونی های دیگه ادامه همون اس ام اسی بود که برات امروز فرستادم 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۸
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی