غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

این روزهای ناخوب

سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰ ب.ظ

این روزها بیشتر از همیشه دلتنگت میشم 

بیشتر از همیشه دلم میگیره 

بیشتر از همیشه میترسم ازت دور شم 

میترسم نبینمت و صداتو نشنوم

حال این روزهای من خوب نیست 

خیلی خیلی بیخوده 

چرا خدا نخواسته که من تمام عمرمو خوشحال و شاد باشم 

چرا نخواسته که کنار تو آرامش بگیرم 

من راضی نیستم اما نمیتونمم کاری کنم 

داضی از شرایطم نیستم 

خدا که همیشه هوای ماها ر داشته و داره و بهترینا رو برا همه بنده هاش خواسته 

فقط ازش این روزا میخوام قدرت و تحمل پذیرش بهترین از نظر خودشو هم بهم بده 

که انقد بد نباشم 

که انقد بد نشم 

این روزا روزای بیخودیه 

شدیدا بیخود 

نباید تو رو ناراحت کنم 

نباید نگرانت کنم 

نباید خونواده رو ناراحت کنن و دلشونو بشکونم 

نباید از رحمت خدا نا امید باشم 

اما...

 پس من چی 

من کجای زندگیم 

کجای این دنیا

خداحون ببخش انقد بد شدم 

پووووووف حالم خوش نیست

این روزها اصلا روزهای خوبی نیست 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۷
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی