غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

دیالوگ های ماندگار

دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۱۰ ب.ظ
- من دارم یواش یواش میرم 
-چرا یواش یواش،تند تند برو بارون میاد خیس نشی
-آره اتفاقا امروزاولین باره که به نظرم بارونش قشنگه از بارون خوشم اومده 
-هیچچچچچچیییی عاشق شدی رففففتتتت
-عاشق که شده بودم که 
- نهههه کلا دامن از کف دادی تمااام 
-باید ببینم عاشق کی،چی شدی نه اینجور نمیشه 
-اا لوس نشو دیگه یعنی تو نمیدونی عاشق کیم باز از این حرفا میزنی
-چرا ندونم خوب میدونم 
-یعنی الان بیام دنبال عشقم
-آره دیگه بیا
-بارونه که
-خب باشه عشقا زیر بارون میرن دست همو میگیرن تیک تیک تیک راه میرن دیگه 
-خخخخخخ،ای بابا ماشین ...خب دیگه من برم 
-نههه نروووو
- باشه نمیرم 
-نه نه برو جون برو خسته هم نباشی 
-نه دیگه نمیرم 
-شوخی کردم جانم برو 
-باشه،پس فعلا
-فدات خداحافظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۰
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی