غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

امروز میانه

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۴۹ ب.ظ

کی دنیا سر سازگاری داشته با من که این بار دفه دومش باششه 

کی همه چی دلبخواه من بوده که این دفه بعدیش باشه 

کی هوامو هوای دلمو داشته که این دفعه نداشته 


هعییییی

گله از کی کنم؟

از کی دلگیر میتونم باشم اصلا 

جز خووم و خودم و خودم 

میگذره 

روز ها و شب های عمرمون 

قشنگ یا زشت میگذره 

بی عشق یا با عشق میگذره 

با دلخوش یا ناراحتی میگذره 

برای تو و برای همه گذر ثانیه های پر عشق و آرامش آرزو میکنم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۰
غریب آشنا

نظرات  (۱)

عالی بود
دست مریزاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی