غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

اولین دیدار 95

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۰۲ ب.ظ
سال من تازه شروع شد 
از دیروز
با ویدن روی ماه تو،ماه من؛عشق من؛گل من 
یه روز عالی عالی 
پر از حس خووب
پر از آرامش خیال 
پر از لبخند 
پر از عشق 
اونم یه جای دنج و قشنگ که ایشالله قشنگتر هم میشه 
ممنونم ازت 
بخاطر بودنت 
بخاطر همراهیت 
بخاطر همه چی 
سرحال و سرخوش و سرمستم 
از بودن کنارت 
از لمس دستات 
از دیدن چشمای مهربونت و لبخند گرم و پر عشقت 
خودت میدونی چقد دوست دارم 
اینکه امروز چی شده که حالت بد شد و رفتی خونه و من نمیدونم چرا چیشد ناراحتم و نگران به شدت 
امیدوارم چیزی نشده باشه و بلا زودی دور شه ازت 
نگرانم نگران 
خیلیم نگران 
چی شد آخه؟
😳😳😳
زود خوب شو لطفا و مراقب خودت باش خیلی زیاد 
میدونی که تو مریض شی من میمیرم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۱
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی