غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

دلتنگت هستم

شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۵۷ ب.ظ

دلتنگ که می شوی

هرکاری از دستِ بی چاره ات بر می آید

مثلاگوشی را برمیداری

یک پیامِ کوتاه

یک

- من هنوز هم اینجا دلم آنجایی ست که تو هستی -

دلتنگ که می شوی فال می گیری

چشمانت را می بندی 

می گویی :

- می شود بگویی او دلش تنگ هست یا نه ؟ -

و حافظ هم که انگار دلش به حالِ بی قراریت سوخته است می گوید : - یوسفِ گمگشته باز آید به کنعان غم مخور -

و همانجاست که می باری و در دل می گویی

یوسفِ من اصلا گم نشده حافظ جان

یوسفِ من جایی حوالیِ همین نزدیکی ها

مرا گم کرده

دلتنگ که می شوی

می فهمی همه ی این روزها که با خودت گفتی

- یادم تو را فراموش -

بیشتر معنایش برایت این بوده - یادم خودم را فراموش

یادم دلم را فراموش -

بی آنکه بدانی این ها فراموش نمی شوند

ساکت می شوند  آرام می گیرند

آتش می زنند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۱
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی