غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

نیاز من به تو مثل نیاز همه است به هوا

يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۴۰ ب.ظ

دلم قنج میرود برای گرفتن دستان مهربانت 

برای آن نگاه دلبرانه ات 

لبخند زیبای خواستنیت

و آغوش پر مهرت 

بوسه ی پر عشقت 

و قلب عاشقت 

برای تو و برای بودن کنار تو 

هر چقدر که بیشتر کنارت هستم انگار بیشتر دلم تنگ میشود 

بیشتر دلم پر میکشد به سوی تو و هوای تو 

بیا 

دلم تنگ میشود 

بیا که  این روزهای گرم بدون تو سردتر از سرمای سوزان است 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۶
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی