غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

غریب اشنا

دلنوشته های منو عشقم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

معجزه

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۷ ق.ظ

دلم معجزه میخواد 

دلم میخواد خدا معجزشو با دادن تو بهم نشون بده 

دلم میخواد تو که معجزه ی زندگی منی 

خدا لطف کنه و بدش بهم 

دلم خیلی میخواد 

میخواد که باشم همراهت 

تو لحظه های خوش و ناخوشی 

 دلم فقط و فقط یه معجزه از خدا میخواد 

هیچی نمیخوام 

فقط یه معجزه 

یه معجزه قد تموم دنیا برای من

یه معجزه که نهایت همه بهترین ها و عزیزترین اتفاقاته

دلم تو رو میخواد 

معجزه من اتفاق بیوفت 

الهی نگاهی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۳
غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی